All pictures & stories credit to the right owner. It's not mine. I'm just sharing it with you.

Friday, November 12, 2010

Rumah tangga Jimmy Shanley bergelora?

Belum reda kisah pasangan selebriti Rita Rudaini dengan pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan Abdul Radzak, kini pergolakan rumah tangga 'pengantin baru' Jimmy Shanley, 30, dan Nursuhaila Eliani Datuk Suhaimy, 24, pula dikatakan sedang bergelora.

Usia perkahwinan baru memasuki angka dua bulan tetapi rumah tangga pasangan itu dikatakan retak menanti belah apabila Nursuhaila yang juga anak kepada pengasas produk kecantikan Nastasya, Datin Muniroh Kasim, bertindak meninggalkan rumah.

Jimmy yang dihubungi Sinar Harian semalam ternyata tidak menyangkal rumah tangganya sedang bergelora, namun menafikan isterinyameninggalkan rumah seperti yang didakwa.

“Apa yang boleh saya katakan, setiap pasangan yang baru mendirikan rumah tangga, pasti ada pasang dan surutnya. Bagi saya, itu semua lumrah hidup pasangan yang baru berkahwin.

“Saya hanya berserah. Itu yang boleh saya katakan buat masa ini. Agak sukar untuk saya ceritakan apa yang berlaku kerana hingga ke hari ini, saya sendiri masih kabur dengan kehidupan baru saya ini.

“Maklum sahaja, baru 41 hari kami melayari bahtera perkahwinan. Inai pun masih merah di jari. Lagipun ini peringkat permulaan untuk mengenali hati budi masing-masing,” kata Jimmy yang kini sedang menetap bersama keluarga mentua.

Bekas pengacara Trek Selebriti itu juga menjelaskan, hubungannya dengan keluarga mentua sangat baik, malah dia akan mula bekerja dengan syarikat mentuanya tidak lama lagi.

“Kami memang rapat. Boleh dikatakan saya selalu keluar dengan mentua saya. Pergi pasar, membeli-belah dan banyak lagi kami lakukan bersama-sama. Saya seronok dengan kehidupan baru saya dan cukup bahagia.

“Cuma saya tidak mahu cerita lebih-lebih kerana ini melibatkan keluarga. Berilah masa kepada kami. Yang pasti, saya berada di pihak yang benar. Jika tidak, pasti saya yang keluar dari rumah mentua.

“Apa yang berlaku, saya lalui dengan tenang dan sentiasa senyum. Orang kata diam lebih elok, kan? Jadi itulah yang saya gunakan agar segala-galanya baik-baik sahaja,” kata Jimmy yang cuba melakukan yang terbaik demi mengekalkan keharmonian rumah tangganya.

Sementara itu, isterinya, Suhaila gagal dihubungi bagi mendapatkan penjelasan mengenai perkara ini.

Datin Muniroh Kasim pula enggan mengulas lanjut berhubung isu ini.

sumber : www.sinarharian.com.my

0 comments:

Post a Comment

free counters

My Blog List

Archive

Labels

 

sharing is caring | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates