All pictures & stories credit to the right owner. It's not mine. I'm just sharing it with you.

Wednesday, December 1, 2010

Jimmy Shanley: Berdiam Diri Adalah Yang Terbaik

KUALA LUMPUR 1 DIS 2010: Selesa mendiamkan diri daripada berterusan menjawab tentang hal yang berkaitan dengan kisah rumahtangganya, pengacara Jimmy Shanley mengakui ia merupakan langkah terbaik yang kini sedang dipraktikkannya.

Tidak mengerti mengapa gosip tersebut bertebaran di angkasa, anak kelahiran Ipoh, Perak tidak lelah mahupun kecewa sebaliknya menganggap apa yang berlaku itu bagaikan sudah dijangka.
"Tak ada apa yang berlaku dan saya pun tak tahu mengapa tiba-tiba kisah rumahtangga saya menjadi isu. Baru dua bulan kami melayari ikatan perkahwinan dan tiba-tiba gosip yang tidak enak pula kedengaran.
"Begitupun, gosip ini tak mengecewakan saya. Sebaliknya saya dah boleh baca perkara sebegini akan berlaku kerana dah biasa dengan asam garam yang berkaitan dengan dunia selebriti ini," katanya dengan tenang sewaktu menjawab mengenai gosip rumahtangganya yang dikatakan bergoyang.
Menyambung perbualan, jelas lelaki berusia 31 tahun ini, dia dan keluarga juga tidak pernah membincangkan mengenai isu tersebut kerana baginya tiada apa yang ingin diperbualkan.
"Famili kami tak pernah berbincang mengenai isu ini sebab tak ada benda nak ditanya dan nak dijawab. Saya pun keliru, macam-macam cerita yang keluar sedangkan saya sendiri tak tahu mengenainya,"jelasnya yang kini berkerja bersama keluarga mertuanya.
Enggan mengeruhkan keadaan, tutur Jimmy berdiam diri lebih baik daripada berkata-kata serta dia mahu memberi tumpuan kepada isteri tercinta yang sedang mengandung lima minggu.
"Lebih baik diam daripada melayan gosip seumpama itu. Isteri saya sedang mengandung dan alhamdulillah isu-isu sebegini nampaknya langsung tidak menganggu dirinya," katanya lagi kepada murai.com.my.
Sementara itu, Jimmy amat teruja apabila diberi peluang mengendalikan lima episod Trek Selebriti (TS) musim ketujuh. Baginya kesempatan itu memberinya peluang untuk menghilangkan rindu terhadap rancangan tersebut.
"Saya dijemput untuk mengendalikan lima episod TS kerana Aril sibuk dengan pengambaran drama Kau Dan Aku. Dapatlah saya lepaskan rindu kerana rancangan itu macam dah sebati dalam hidup saya. Kalau boleht sajalah. memang saya nak kendalikan 13 episod tersebut tapi nak buat macam manakan dah dijemput hanya untuk lima episod saja, jadi saya bua
"Tapi selepas ini, jika ada tawaran untuk mengendalikan semula rancangan itu sememangnya saya menerima dengan tangan dan hati yang terbuka," katanya yang bakal muncul dengan sebuah rancangan baru di Astro tidak lama lagi.

sumber : www.murai.com.my

0 comments:

Post a Comment

free counters

My Blog List

Archive

Labels

 

sharing is caring | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates