All pictures & stories credit to the right owner. It's not mine. I'm just sharing it with you.

Tuesday, September 28, 2010

Kes pembunuhan kejam sosilawati-Petunjuk di lokasi baru

KUALA LUMPUR - Polis semalam mengesahkan menemui beberapa lokasi baru yang dipercayai mempunyai bukti-bukti berkaitan dengan kehilangan dan pembunuhan mangsa-mangsa lain di sebuah ladang ternakan di Ladang Gadong, Banting, Selangor.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohd. Bakri Zinin yang tidak mendedahkan lokasi-lokasi tersebut berkata, daripada siasatan, pihaknya percaya beberapa lokasi baru yang ditemui itu boleh membantu siasatan bukan saja membabitkan kes pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga rakannya tetapi juga kes-kes orang hilang dan bunuh lain.

"Kita menyiasat dua aspek. Pertamanya, kes pembunuhan Sosilawati bersama tiga rakannya dan yang kedua berkaitan kes kehilangan dan pembunuhan mangsa-mangsa lain," kata beliau.

Menurut beliau, pasukan polis forensik masih meneruskan usaha mencari bahan-bahan bukti di seluruh ladang itu dan memberi tumpuan di beberapa lokasi baru yang ditemui.

"Kita mengesyaki terdapat beberapa bukti yang dibuang atau ditanam di kawasan tersebut," kata beliau.


sumber : www.kosmo.com.my

0 comments:

Post a Comment

free counters

My Blog List

Archive

Labels

 

sharing is caring | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates