All pictures & stories credit to the right owner. It's not mine. I'm just sharing it with you.

Wednesday, December 22, 2010

Maher Zain Kembali Ke Malaysia 26 Disember Ini, Jualan Tiket Mula Dibuka

konsert maher zain 26 disember

Maher Zain. Sekali mata memandang, gugur jantung dibuatnya (kalau anda perempuan atau jikalau anda Azwan Ismail). Buat yang tak tahu, Maher Zain adalah selebriti yang paling banyak dicari di Google sepanjang tahun 2010. Nampak sangat kesedapan suaranya ditambah dengan kehenseman tahap gabannya memang mencairkan hati para wanita Malaysia.

Berita baik untuk anda yang nak berjumpa Maher Zain secara up close dan personal. Buat anda yang terlepas konsert Maher Zain baru-baru ini, kini Maher Zain akan kembali ke Malaysia pada 26hb Disember ini. Maher Zain akan menghiburkan para peminatnya selama 3 malam berturut-turut di The Summit Hotel, Subang Jaya.

Buat die hard fan Maher Zain, sila telefon 03-7843-6999 untuk membeli tiket yang bermula dengan harga RM200. Memang agak mahal tapi kalau dah nama peminat hardcore, apalah sangat RM200 tue kan? Sila telefon sekarang sebelum line menjadi busy dan seterusnya membuatkan anda menangis kerana tak dapat melihat Maher Zain secara live.

Info lanjut boleh tengok kat poster di atas tue ye.

sumber : www.beautifulnara.com

0 comments:

Post a Comment

free counters

My Blog List

Archive

Labels

 

sharing is caring | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates