All pictures & stories credit to the right owner. It's not mine. I'm just sharing it with you.

Monday, November 29, 2010

(GOSIP)Nora Danish Sengaja Mahu Bikin Fasha Sandha Panas

Kalau tak silap tafsiran kami, artis yang dimaksudkan di dalam tulisan CAK di Harian Metro semalam tak lain tak bukan ialah si janda manis, Nora Danish. Menurut CAK, Nora Danish sengaja bercerita kepada rakan-rakan media yang dia akan pergi bercuti bersama bekas suaminya, anak dan keluarga mentuanya.

Tambah hebat Nora Danish siap bercerita lagi tentang destinasi dan aktiviti yang bakal dilakukan bersama di sana. Kalau bahasa sekarang, kiranya sembang lebat la nie. Motif utamanya? Tak lain tak bukan sengaja mahukah Fasha Sandha panas dan jealous. Kira bakar line la nie.

Tapi nampaknya motif ND tidak akan tercapai kerana Jejai khabarnya tidak akan dapat ikut sama bercuti kerana ada urusan perniagaan masa itu. Agaknya bengang kerana bakal gagal bakar line kepada Fasha Sandha, Nora Danish menghantar SMS kepada Jejai dan kata jika tidak mahu ikut, dia dan anak mereka juga tidak mahu meneruskan rancangan itu.

Seriously kami tak tahu sama ada gosip ini benar-benar sahih ataupun tidak. Sekali tengok Nora Danish tak nampak seperti seseorang yang sanggup melakukan hal sebegini. Tapi siapa tahu kan? Mungkin Nora Danish masih sayangkan Jejai. Kalau tak sayang buat apa nak bakar line sampai tahap macam nie kan?

Kita tunggu kenyataan rasmi dari Nora Danish, Fasha Sandha dan Jejai tentang hal ini. Tapi bagi kami cuma ada satu jalan penyelesaian untuk kemelut diorang bertiga nie. Kawin ajerlah Jejai dan FS. Confirm takkan ada dah gosip-gosip macam ini. Tak gitu?

sumber : www.beautifulnara.com

0 comments:

Post a Comment

free counters

My Blog List

Archive

Labels

 

sharing is caring | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates