All pictures & stories credit to the right owner. It's not mine. I'm just sharing it with you.

Saturday, October 2, 2010

Lima Warna Baru Lipstik SimplySiti Dilancar

SimplySiti lancar tiga warna gincu bibir baru Foto The Star Oleh AZLINA ABDULLAH

KUALA LUMPUR:Setelah mengeluarkan sebanyak 20 jenis warna gincu bibir, lima lagi produk gincu SimplySiti dilancar, Khamis.

Lima warna asas merah terang itu diberi nama Destinasi Cinta 1, Destinasi Cinta 2, Debaran Cinta 1, Debaran Cinta 2 dan Debaran Cinta 3.

Presiden SimplySiti Sdn Bhd Datuk Siti Nurhaliza Tarudin (gambar) berkata, warna-warna terbaru itu merupakan permintaan dari penguna produk SimplySiti dan perubahan trend terkini yang lebih gemar kepada warna-warna tersebut.

"Sebelum ini koleksi gincu bibir SimplySiti hanya menggunakan warna-warna lembut yang sering dipakai oleh wanita-wanita Asia namun melihat kepada trend terkini gincu bibir, ramai yang sudah berani dengan warna-warna terang dan garang.

"Selain itu juga banyak permintaan dari pengguna yang mahukan warna terbaru daripada produk SimplySiti ini. Dari segi harga masih sama seperti gincu bibir yang lain iaitu RM35.90 setip satu," katanya.

Siti Nurhaliza juga meraikan 100 pengguna bertuah SimplySiti dalam rumah terbukanya

Siti Nurhaliza berkata, mengikut perancangan, kelima-lima warna terbaru ini akan berada di pasaran pada bulan hadapan.

"Memang saya rancang untuk hasilkan warna-warna ini selepas sambutan Hari Raya Aidilfitri dan insya-Allah, ia akan berada dipasaran pada bulan hadapan," katanya ketika ditemui di Majlis Rumah Terbuka Siti Nurhaliza di Restoran Saloma Bistro.

Dalam pada itu, pada majlis tersebut Siti turut meraikan 100 pengguna bertuah yang terpilih dalam peraduan mencipta slogan menarik bagi produk SimplySiti yang bermula pada awal Ramadan lalu.

Pemenang juga bakal membawa pulang produk dan beberapa paket duit raya istimewa dari SimplySiti.

"Saya gembira dengan sambutan menggalakkan yang telah diberi oleh para pengguna SimplySiti dan dengan cara ini juga saya dapat meluangkan masa untuk bersama dengan mereka menyambut hari mulia ini," ujarnya.

Selain itu, produk yang menggunakan teknologi nano dari Korea ini juga mempunyai rangkaian alat solek lain seperti bedak asas, pembayang mata dan juga variasi penjagaan wajah seperti Krim Simply 5.

Produk ini boleh didapati di lebih 200 cawangan kedai farmasi Watson di seluruh negara sementara cawangan-cawangan Jusco di Lembah Klang seperti di JuscoLatest entertainment news from AP-Wire Alpha Agle, Taman Equine, Cheras Selatan dan Ayer Keroh Melaka.


sumber : www.mstar.com.my

0 comments:

Post a Comment

free counters

My Blog List

Archive

Labels

 

sharing is caring | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates